Oralna hirurgija

Oralna hirurgija u Donna Dent ordinaciji podrazumeva intervencije za koje je zadužen naš oralni hirurg dr Nevena Golub. Pogledajte za koje zahvate u našoj ordinaciji je zadužen naš oralni hirurg, kao i koja je njihova namena.

ORALNA HIRURGIJA BEOGRAD - USLUGE ORDINACIJE DONNA DENT

Oralna hirurgija je posebna grana stomatologije, koja obuhvata niz intervencija koje se izvode u lokalnoj anesteziji. Ovakav tip zahvata često izaziva strah kod pacijenata, zbog čega je naš oralni hirurg tu da ih uputi u procedu i uveri da su u sigurnim rukama

Donna Dent tim iskusnih hirurga vam je na raspolaganju pozivom na broj: 064 203 89 35 ili slanjem upita putem kontakt forme, za sledeće intervencije:

Hirurško vađenje umnjaka je jedna od najčešćih intervencija u oralnoj hirurgiji. Umnjaci koji su delimično izrasli ili se nalaze duboko u kosti često uzrokuju probleme jer u vilici nema dovoljno prostora za njihovo nicanje. Svojim rastom guraju i pomeraju susedne zube, uzrokuju bolove, zubni kvar, stvaranje džepova, a nekada i ozbiljne akutne infekcije.

Osim obavljanja intervencije, naš oralni hirurg će vas uputiti u proceduru koju treba obaviti pre vađenja umnjaka, kao i u pravila kojih treba da se pridržavate tokom oporavka.

hirursko vadjenje umnjaka
operacija korena zuba

Operacija korena zuba radi se u slučajevima kada se lečenjem zuba ne može postići željeni rezultat. Naš oralni hirurg u

Donna dent ordinaciji Voždovac će Vam posvetiti pažnju, opustiti Vas kroz razgovor, detaljno informisati o intervenciji koja sledi i pripremiti za operaciju.

Posle vađenja zuba dolazi do trošenja vilične kosti što predstavlja estetski problem i otežava ugradnju implantata zbog nedovoljne širine i visine vilične kosti. Tada je neophodna ugradnja veštačke kosti.

Parodontopatija ili parodontoza je često hronično oboljenje okolnog zubnog tkiva. Počinje zapaljenjem i krvarenjem desni. Početne forme se mogu lečiti manje invazivnim metodama, međutim kod većih gubitaka kosti, pored određene terapije savetuje se i hirurška intervencija.

lecenje paradontopatije na vozdovcu

Hirurško zatvaranje sinusa

U stomatološkoj ordinaciji je česta pojava otvaranja sinusa prilikom vađenja gornjih bočnih zuba. To nije greška stomatologa već posledica bliskog odnosa korenova bočnih zuba i sinusa gornje vilice. Bitno je da se ta komunikacija primeti odmah i u pomoć pritekne oralna hirurgija i zahvat hirurškog zatvaranja sinusa, kako ne bi došlo do infekcije sinusa gornje vilice.

Ova vrsta operacije se naziva frenektomija. Radi se samo kada je resica jako izražena i pravi smetnje u detinjstvu ili starijem dobu. U odnosu na mesto gde se nalazi, postoji frenulum jezika, frenulum gornje i donje usne, kao i frenulum obrazne sluzokože.

operacija frenuluma

Povlačenje desni se može javiti na jednom ili više zuba gornje i donje vilice. Uzroci su mnogobrojni. Terapija podrazumeva eliminisanje uzroka povlačenja desni, a zatim i hiruršku terapiju.

povlacenje desni

Oralna hirurgija u rukama stručnog tima

Za bilo koji zahvat koji obuhvata oralna hirurgija Beograd kao najbolju opciju nudi ordinaciju Donna Dent i njen tim iskusnih i stručnih oralnih hirurga. Zakažite intervenciju bez straha i prepustite se profesionalcima!

Pozovite